I. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
- Klienci salonu BeautyBazaar są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
- Skorzystanie z oferty salonu oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Godziny pracy salonu przy ul. Czerniakowskiej 176/1 , 00-440: Poniedziałek – piątek 08.00-20.00 Sobota 9.00-15.00 Nd – nieczynne Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godzin i dni pracy salonu.
- Dane kontaktowe są dostępne na stronie www.beautybazaar.com.pl oraz w recepcji salonu.
- Na terenie całego salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających
II. KLIENT
- Klientem salonu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z oferty salonu kosmetycznego wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
III. ŚWIADCZENIA USŁUG KOSMETYCZNYCH
- Każdy Klient przed wykonaniem zabiegu kosmetycznego zostaje przez obsługujący personel zapoznany z przeciwwskazaniami i wskazaniami do danego zabiegu. Dopiero gdy ustnie, bądź pisemnie potwierdzi brak przeciwwskazań, zabieg ten może zostać wykonany.
- Każdy nowy klient salonu proszony jest o wypełnienie ankiety klienta. Przed wykonaniem zabiegu klienci mają obowiązek powiadomienia pracownika gabinetu o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazania do przeprowadzenia danego zabiegu kosmetycznego (w szczególności o :alergiach, lekach przeciwzakrzepowych, cukrzycy, chorobach nowotworowych, stanach zapalnych w fazie ostrej, żółtaczce, HIV, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach).
- Klient powinien poinformować pracownika salonu o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- Niezastosowanie się klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności salonu za przeprowadzony zabieg.
- W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku gdy stwierdzi że klient jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, gdy klient zachowuje się w sposób uznawany powszechnie za niekulturalny lub wulgarny, zarówno w stosunku do pracownika, jak i obecnych w salonie innych klientów.
IV. ODPOWIEDZIALOŚĆ
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia salonu kosmetycznego.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w salonie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru.
- Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zabiegu przez pracowników.
- Niezastosowanie się klienta do postanowień regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie salonu.
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
V. REZERWACJA WIZYT
- Klient może dokonać rezerwacji zabiegu w salonie, telefonicznie, w aplikacji booksy lub mailowo.
- Klient otrzymuje powiadomienie SMS lub telefoniczne o planowanym terminie wizyty. W przypadku braku potwierdzenia zarezerwowanego terminu (SMS lub telefonicznie) w dzień poprzedzający wizytę, rezerwacja zostaje anulowana. Próba połączenia telefonicznego musi być skuteczna, tzn. odebrane połączenie telefoniczne przez pracownika gabinetu, lub otrzymany sms na numer 570-570-288. W przypadku braku możliwości połączenia telefonicznego lub SMS należy przesłać e-mail na adres: m.biegaj1@wp.pl
- Klient, który dwukrotnie nie odwoła rezerwacji w terminie musi się liczyć z odmową kolejnych rezerwacji terminów zabiegów.
- Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się w wyznaczonym czasie. W przypadku spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność wykonania zabiegu na jaki pozwoli czas. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
*Powyższe postanowienie dotyczy zabiegów dłuższych niż 1h
*Zabiegi które trwają do 30 min nie będą wykonywane - W przypadku znacznego spóźnienia klient może liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustalenie nowego terminu. Za zarezerwowany czas naliczona zostanie kwota 30% wartości planowanego zabiegu, którą klient zobowiązany jest uiścić.
- W przypadku opóźnienia zabiegu z winy pracownika salonu, lub przedłużającej się wizyty poprzedzającego klienta, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych
- Odwołanie / zmiana terminu wizyty jest możliwa z 24h wyprzedzeniem. Zapisy, odwołanie lub przełożenie na ostatnia chwile skutkują naliczeniem opłaty w wysokości 30% zabiegu, który miał się odbyć (kwota ta jest doliczana do kolejnej wizyty)
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. Istnieje możliwość odwołania wizyty bez gwarancji zmiany zarezerwowanego terminu na inny dzień z powodu sytuacji losowej (np. awarii elektrycznej, nagłej absencji pracownika z powodu choroby).
VI. PŁATNOŚĆ
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne.
- Cennik usług jest dostępny w Salonie oraz na stronie internetowej www.beautybazaar.com.pl
- W Salonie można płacić gotówką lub kartą płatniczą.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu, nie przysługują żadne roszczenia.
- W ofercie posiadamy także bony upominkowe za które dokonuje się płatności z góry.
VII. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje należy składać na recepcji salonu osobiście.
- Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem wraz z załączona dokumentacją zdjęciową.
- Podstawą do złożenia reklamacji jest udowodnienia wykonania zabiegu w salonie w dowolnej formie.
- Salon zastrzega sobie prawo do weryfikacji niepożądanych efektów zabiegu na żywo.
- Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w okresie do 14 dni od daty wpływu reklamacji do gabinetu.
- W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu części/całości ceny Zabiegu Klientowi i/lub umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba wyznaczona przez właściciela Salonu.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników gabinetu
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie
- Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie gabinetu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i gabinet kosmetyczny.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.